Confirmacions a Sta. Maria de Puigcerdà

A la tarda del diumenge dia 10 de maig, VIè. Diumenge de Pasqua, l’Arquebisbe d’Urgell va administrar el Sagrament de la Confirmació a 33 joves de la Cerdanya, a la Parròquia de Sta. Maria de Puigcerdà. Concelebraren amb l’Arquebisbe el Rector, Mn. Josep Grau, que acabava de retornar del curs d’actualització teològica d’un mes al Pontifici Col·legi Espanyol de Sant Josep de Roma, juntament amb el Vicari General Mn. Ignasi Navarri i el Vicari parroquial Mn. Pere Morales.

L’Arquebisbe comentà les lectures del diumenge i reforçà tres aspectes: cal estimar donant la vida; a semblança de l’amor de Jesucrist, «com ell»; i amb el goig al cor de saber que som realment els «amics» del Senyor. En tota circumstància, interrogar-nos sobre què faria Jesús i com Ell estimaria, per imitar-ho amb generositat.

En finalitzar la celebració eucarística l’Arquebisbe regalà als joves un exemplar del Nou Testament, animant-los que cada dia en llegissin un trosset perquè és el llibre on es guarden les paraules de Jesús, que són paraules de Vida eterna.

​Després de l’Eucaristia, l’Arquebisbe rebé de l’Il·lm. Sr. Alcalde de Puigcerdà Albert Piñeira i del Rector Mn. Josep Grau les explicacions sobre la 1ª fase de restauració del tenple parroquial, i que aviat començarà una segona fase que inclou el terra i al calefacció. Agrada molt la nova imatge del temple parroquial gòtic amb les millores i restauració que s’hi està fent.