Confirmacions a la Parròquia de Sta. Maria de Guissona

Dissabte dia 16 de maig, Mn. Ignasi Navarri, Vicari General, per delegació de l’arquebisbe Joan-Enric, administrà el sagrament de la Confirmació a un grup de 20 joves a la Parròquia de  Sta. Maria de Guissona. L’Eucaristia fou concelebrada per Mn. Ramon Balagué, Arxiprest d’Urgell Mitjà i Rector de la Parròquia i per Mn. Eulogio Francisco González, Vicari parroquial.
A la seva homilia Mn. Ignasi glossà les lectures proclamades en la solemnitat de l’Ascensió del Senyor i felicità el treball que els pares i catequistes han fet per tal que els confirmands creixessin en la seva fe com a cristians. Els animà a continuar en aquest camí d’amistat i relació personal amb Jesús participant a l’Eucaristia parroquial i no renunciant mai a la seva identitat de cristians.
Al final de la celebració els joves confirmats van ser obsequiats per la Parròquia amb un Nou Testament.