Fi de curs de Vida Creixent d’Urgell i Andorra

Aquest mes de juny els grups de Vida Creixent de la nostra diòcesi d’ Urgell anem finalitzant el curs, havent treballat el temari titulat DE LA VELLESA A LA BELLESA. El diumenge dia 14 ha estat el torn de La Seu d’Urgell, a la Residència de la Sda. Família, on reunits una quarantena de persones membres d’aquest Moviment gaudíem del desè tema, que ens explicava el nostre consiliari diocesà Mn. Manuel Pal,  reflexionant-lo com sempre fa, de manera que en grups o personalment cadascú de nosaltres en puguem treure la lliçó, el diàleg i els suggeriments pertinents.
La Germana Visitació Lorenzo amb el seu somriure informava sobre la propera Jornada Diocesana a La Seu d’Urgell el dissabte dia 20, convidant-nos a participar-hi activament.
Tant Carme Cerqueda de La Seu  com Maria Carme Ribes d’Andorra,  expoaren com des de l’inici de curs fins arribar al mes present havíem viscut diferents moments participant o assistint a reunions, trobada interdiocesana a Vic i gaudint de l’ inici de Vida Creixent  a Esterri d’Àneu o bé recordant amb nostàlgia als amics o familiars que varen deixar-nos per retrobar-se amb el Pare Déu Creador de tot i de tots. Demanant un minut de silenci interior com a record per aquells amics difunts als quals sempre tenim en el nostre cor.
El punt final d’aquesta hora i mitja d’amistat, diàleg i reflexió el posava la degustació de pastissos i galetes confeccionades per les pròpies amigues del grup de La Seu.