Trobada de fi de curs dels preveres dels Arxiprestats Alt Urgell i Núria-Cerdanya

El dia 7 de juliol, solemnitat de St. Ot, al Seminari diocesà de La Seu d’Urgell va tenir lloc la trobada final de curs dels preveres dels Arxiprestats de Núria-Cerdanya i Alt Urgell que va ser presidida per l’Arquebisbe Joan-Enric.

La trobada s’inicià amb la pregària de l’Hora Menor en aquell dia en què s’esqueien precisament els 900 anys de la mort del Bisbe St. Ot, impulsor de la construcció de l’actual Catedral de Sta. Maria d’Urgell. Mn. Benigne Marqués, Arxiver diocesà, va oferir una petita introducció a la vida de St. Ot amb motiu d’aquesta efemèride.

A continuació l’Arquebisbe va dialogar amb els preveres sobre una sèrie de realitats diocesanes insistint en la necessitat d’una formació permanent que englobi tots els anys de ministeri, des de l’ordenació fins al final de la vida. Els preveres pogueren dialogar entre ells i compartir les seves inquietuds d’una forma fraternal.

Un dinar de germanor al Seminari i la celebració joiosa de l’Eucaristia al vespre a la Catedral en la festa de St. Ot clogué la joiosa trobada fraternal.