Felicitació de la Cúria a l’Arquebisbe Joan-Enric Vives

Els membres de la Cúria diocesana i els treballadors del Bisbat, juntament amb alguns preveres i delegats i els seminaristes de la diòcesi van felicitar l’Arquebisbe Joan-Enric Vives, per la seva onomàstica, el 25 de juny. L’acte es portà a terme a la sala d’actes de la Casa del Bisbat. El Representant Personal del Copríncep i Vicari General, Mn. Josep Maria Mauri, va ser l’encarregat de felicitar l’Arquebisbe en nom de tots els presents, i ho va fer -seguint la tradició- parlant de la figura de Sant Joan Baptista i la seva tasca de precursor.

La missió de Sant Joan, va destacar, segueix vigent en uns temps complexos com els que es viuen des del darrer any, en el que l’Església ha de mantenir alt l’esperit i la seva capacitat d’aglutinar i de servir.

Mons. Vives va agrair les paraules de Mn. Mauri i l’assistència dels aplegats per la festa en aquell moment i les seves famílies i la seva tasca i col.laboració en la gestió en els diferents serveis i delegacions. Va encoratjar-los a seguir endavant en el dia a dia, després d’un any no gens fàcil, i va voler encomanar ben especialment els difunts de les famílies dels treballadors de la Cúria diocesana que van traspassar al llarg de l’any a causa de la pandèmia.