Concert al Seminari del FeMAP social als residents de la unitat sociosanitària del Sant Hospital

Dilluns dia 5 de juliol dins del FeMAP social, un programa d’intervenció socioeducativa, que pretén apropar la música del Festival de Música Antiga dels Pirineus a tots els sectors de la població, especialment a aquelles persones que tenen més dificultats per accedir a la cultura, va tenir lloc un Concert del Conservatori de Música dels Pirineus, adreçat als residents de la unitat sociosanitària de la Fundació Sant Hospital de La Seu d’Urgell que actualment estan acollits a la tercera planta de l’edifici del Seminari de La Seu d’Urgell que els va cedir el Bisbat d’Urgell des de l’inici de la pandèmia.

Després dels mesos més durs i complicats de la pandèmia aquest petit Concert organitzat per l’equip d’activitats de la unitat sociosanitària i residència assistida, conjuntament amb el Conservatori de Música dels Pirineus, ha estat viscut amb molta intensitat i emoció per part de tots els residents i l’equip cuidador, després dels mesos durs viscuts.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
Redescobrim el Concili Vaticà II
Estimats diocesans,
estimada Església d’Urgell,

Amb l’afecte de pare i pastor m’adreço a vosaltres per iniciar una sèrie de glosses dominicals en què anirem coneixent, pas a pas, el Concili Vaticà II. Ho farem com qui torna a una font viva per beure’n
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda