El Seminari Diocesà acull un concert de Bach durant el FEMAP

El Seminari Diocesà va tornar a acollir, el diumenge 11 de juliol, la música del Festival de Música Antiga dels Pirineus (FEMAP) en un concert nocturn amb un llibret de peces de cambra escollides de J.S. Bach, que foren interpretades pel quartet “Sweet Noyse”, format per Liv Heym, al violí; Tiam Goudarzi, flauta dolça; Myriam Rignol, viola da gamba i Jean-Christophe Dijoux, clavicèmbal. El concert es va dur a terme a l’església de la Immaculada. Una hora i mitja abans es va programar una visita guiada al temple, inclosa a l’entrada del concert, que va omplir l’aforament. Bach era un transcriptor i arranjador incansable de les seves pròpies composicions, en funció dels músics disponibles, del context i de l’evolució del gust musical.

Fotos: FeMAP