Mn. Mateo predica exercicis espirituals als Grups d’Oració i Amistat

Del 26 al 30 d’agost Mn. Joan Antoni Mateo va dirigir una tanda d’exercicis espirituals per als membres dels Grups d’Oració i Amistat (GOA) a la casa d’espiritualitat P. Francesc Palau a Barcelona. Hi van participar vint-i-quatre exercitants. Sota el tema Retorn a l’essencial es va considerar particularment la presència i acció de l’Esperit Sant en la vida de l’Església i de cada fidel.

Els GOA foren fundats fa 50 anys per Mons. Josep M. Cases que fou Bisbe de Sogorb-Castelló. Aquests grups apostòlics a més de fomentar la pregària i amistat també animen els seus membres a participar en diversas iniciatives parroquials i diocesanes. Aquesta tardor està prevista una visita de la Presidenta dels GOA a Tremp i comarca per veure si s’hi pot fundar un grup.