Visita a La Seu d’un tercer grup de Gnes. Carmelites de St. Josep

El dia 12 d’agost, l’Arquebisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives, va rebre al Palau episcopal de La Seu d’Urgell la visita de 13 Religioses de l’Institut de Germanes Carmelites de St. Josep que havien acabat una tanda d’exercicis espirituals a la Residència la Immaculada “Pla de Tartera” (Prats i Sansor) i que aquell dia visitaven la ciutat de La Seu d’Urgell, en una jornada de descoberta i convivència.

Van ser acollides al Palau episcopal per Mons. Vives que els va girar una visita al Palau del Copríncep d’Andorra, tot introduint-les en la història del Principat.

Després van visitar la Catedral de Sta. Maria d’Urgell així com el conjunt Catedralici: claustre del segle XIII, església de St. Miquel, etc.

Tot seguit es van desplaçar fins al Seminari diocesà d’Urgell on van celebrar-hi l’Eucaristia presidida per l’Arquebisbe Joan-Enric. A la seva homilia Mons. Vives els va agrair la seva visita a La Seu d’Urgell i la seva descoberta de la Diòcesi d’Urgell que d’alguna forma és també la seva Diòcesi a partir de la presència de Vida Consagrada a la residència de la Immaculada de Prats de Cerdanya.

Després de la Missa l’Arquebisbe els ensenyà les principals dependències del seminari diocesà.

Finalment, les religioses es van traslladar a la Llar de St. Josep on van ser molt ben acollides per les Germanetes dels Ancians Desemparats i van compartir un dinar de germanor als jardins de la Llar. I encara van gaudir d’una passejada final pel Parc del Segre.