Convivències dels grups de joves Txt a La Seu d’Urgell

Dels dies 8 al 14 de Juliol estan reunits a La Seu d’Urgell, una trentena de membres dels grups de joves Txt diocesans entre nois i monitors, participant en unes convivències organitzades per la Delegació de Joventut del Bisbat d’Urgell. Els joves i monitors fan nit al Seminari diocesà i els àpats i les activitats a la Casa Molines que ens ha cedit generosament la Fundació Llar Cristiana Maria Maestre per dur a terme l’activitat.

Busquen compartir, viure i transmetre els valors evangèlics, fomentant la convivència entre els joves que provenen de diferents parts del Bisbat; educant mitjançant les activitats lúdiques, el contacte amb la natura, la música, els jocs de taula, els serveis de funcionament de la casa… Activitats en les quals els nois conviuen, gaudeixen i poden desenvolupar les seves qualitats individuals i grupals.

El primer dia per grups, han decorat els diversos espais de la casa com el menjador i la sala d’estar; han fet una excursió a Castellbò; han gaudit d’un dia sencer a Naturlàndia; també hi haurà temps per a realitzar una gimcana per la ciutat a fi de conèixer-la, així com també algunes estones per gaudir a la piscina municipal. El lema que ens reuneix i orienta les activitats es la frase de Jesús: “On esta el teu tresor, allí està el teu cor”.