Concert a Ponts per col·laborar amb Càritas

A la parròquia de Ponts va tenir lloc el darrer diumenge de l’any, festivitat de la Sagrada Família, un concert, un de tants que aquests dies de Nadal es fan als nostres pobles, però el de Ponts amb una singularitat que el fa una mica més valuós: va partir de la iniciativa d’un grupet de noies que ara cursen 1r ESO. Elles van voler organitzar un concert nadalenc amb un sentit solidari, una solidaritat que anirà destinada als projectes d’atenció a les persones pobres i marginades que s’atenen des de Càritas Parroquial, i que viuen a Ponts i pobles veïns.

Un nombrós públic va omplir l’església parroquial i van gaudir de un seguit de peces musicals i cantades, la majoria de temàtica nadalenca, acompanyades amb els instruments que les intèrprets estudien: acordió, piano, violoncel i amb la seva veu que va ressonar en tot el temple. A la darrera peça musical van estar acompanyades per un grupet de nois i noies, que també van voler participar del concert solidari.

La directora de Càritas Parroquial, Conxita Lloret, va agrair la iniciativa del grupet de noies, i a la vegada que va subratllar que també la gent jove també es sap moure pels projectes solidaris, i que de vegades surt d’ells mateixos, com el concert de Ponts. Les noies van estar molt agraïdes de l’esplèndida col·laboració que van tenir els assistents al seu concert, i ja ens van emplaçar pel proper Nadal, per oferir una vegada més un concert que vol ser solidari amb aquells que més ho necessiten, i que saben que Càritas atén.

Aquest grupet de noies han copsat el missatge del Papa Francesc quan els demana als joves que “ ¡hagan lío!” i que siguin solidaris amb els altres, com ho deia en un dels missatges adreçat als joves (2015) “Facin embolic i organitzin-ho bé. Un embolic que ens doni un cor lliure, un embolic que ens doni solidaritat, un embolic que ens doni esperança, un embolic que neixi d’haver conegut a Jesús i de saber que Déu, a qui vaig conèixer, és la meva fortalesa”. Gràcies, Anna de la Rica, Aran Sala, Berta Inglavaga, Anna Alonso i Anastàsia Mostishko, per ajudar-nos a confiar en els joves i els seus valors.