Visita del Ministre Josep Borrell al Copríncep Episcopal

L’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, Mons. Joan-Enric Vives,  va rebre el matí del dijous 4 d’octubre, al Palau Episcopal, l’Excm. Sr. Josep Borrell, Ministre d’Afers Exteriors, Unió Europea i Cooperació d’Espanya. El ministre espanyol va voler saludar el Copríncep durant la seva visita al Principat d’Andorra, quan es compleixen 25 anys de l’establiment de relacions diplomàtiques entre el Regne d’Espanya i el Principat d’Andorra.

La visita va ser llarga i molt cordial en sintonia amb les bones relacions existents entre el Principat d’Andorra i el Regne d’Espanya.

Acompanyaven el Ministre en la seva reunió, l’Ambaixador d’Espanya,  Excm. Sr. Àngel Ros i la Directora General d’Europa Occidental, Central i Sudest, la Sra. Aurora Mejía.

L’Arquebisbe i Copríncep va estar acompanyat del Representant del Copríncep Episcopal, Mons. Josep M. Mauri i la Secretària del Copríncep, Sra. Conxita Garcia Moyano.

El Ministre Borrell va tenir interés a visitar la Catedral de Santa Maria i l’Arxiu diocesà acompanyat del Representat del Copríncep i de l’Arxiver diocesà.

{youtube}BIZgPd9Vzpo{/youtube}