Reunió de la comissió permanent de Vida Creixent

Els membres de la comissió permanent del Moviment Catòlic Vida Creixent es van reunir el dilluns 9 d’abril a la Casa del Bisbat, amb la presència de la Presidenta Diocesana del Moviment Vida Creixent del Bisbat d’Urgell, Sra. M. Carme Ribes i acompanyats del seu Viceconsiliari Mn. Josep M. Aresté.

En la trobada es va rebre la informació de la reunió interdiocesana a Barcelona, celebrada a les Missioneres Claretianes de Sarrià, i a la que van assistir Mn. Aresté i la Núria Obach, i també es va tenir un record per Carme Cerqueda (a.c.s.) i de la inclusió d’una nova persona a la comissió. També es va fer una valoració de la Jornada Diocesana a Balaguer, duta a terme el passat mes de març i es va parlar d’una nova campanya de difusió del moviment per engrandir-lo, a  través de cartells i noves trobades. La reunió va acabar amb un dinar de germanor.