X Jornades de Formació per a Catequistes a Lleida

XJornadesCatequistesEls catequistes d’Urgell participaran entre el 17 i el 19 de novembre en les X Jornades de Formació, convocades pel Secretariat Interdiocesà de Catequesi de Catalunya i les Illes Balears que se celebraran a Lleida, a l’Acadèmia Mariana.

El divendres a la tarda es farà la presentació de les Jornades, en l’acte d’inauguració, en el que estarà present el bisbe de Lleida Mons. Salvador Giménez, que donarà la benvinguda als assistents. Després la jornada començarà amb la ponència del Director del SIC, Mn. Joan M. Amich. Durant el dissabte es portarà a terme el gruix dels tallers i les conferències de formació, com la que portarà a terme el bisbe auxiliar de Barcelona, Mons. Antoni Vadell. Entre els tallers n’hi ha sobre la Bíblia i l’acompanyament dels joves, l’acompanyament en el creixement dels adults que descobreixen la fe, dels joves en moments de sofriment, o acompanyament a partir de la religiositat popular, entre d’altres.

La formació i la convivència acabarà el diumenge, amb la celebració de l’Eucaristía a la Catedral de Lleida i el darrer dinar de germanor.

Imatges de la darrera Jornada diocesana de catequistes, a La Seu d’Urgell:
No Valid Folder Selected