Comunicat del Bisbat d’Urgell sobre l’Escola Pia de Balaguer

La Secretaria general del Bisbat d’Urgell ha enviat aquest comunicat del Bisbat als mitjans de comunicació:

“El Bisbat d’Urgell, assabentat de la notícia que tres famílies han denunciat un religiós escolapi per presumptes abusos, comunica que no ha tingut cap coneixement de possibles irregularitats a l’Escola Pia de Balaguer i que no ha rebut cap denúncia al respecte.

“El Bisbat desconeixia la situació canònica del religiós escolapi coordinador de la catequesi de l’Escola, i fa constar que l’activitat que aquest duia a terme a Balaguer s’ha delimitat exclusivament a l’àmbit escolar.

“Condemnem qualsevol acte d’abús de menors i lamentem profundament el dany que se’ls causi, i en aquests moments volem fer arribar el nostre suport i solidaritat a les famílies afectades.

La Seu d’Urgell, 20 de juliol de 2016”.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
La visita pastoral a la Parròquia d’Escaldes-Engordany
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,
estimats fidels d’Escaldes-Engordany,

Us saludo a vosaltres, els qui, santificats pel Déu i Salvador nostre Jesucrist, heu tingut la sort d’una fe tan valuosa com la nostra. Que el coneixement que teniu
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda