Visita al Copríncep del President del Tribunal Europeu dels Drets Humans

L’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, al Palau episcopal de La Seu d’Urgell, el dia 29 de maig, va rebre en visita privada l’actual President del Tribunal Europeu dels Drets Humans, Excm. Sr. Guido Raimondi, que anava acompanyat del Magistrat espanyol Excm. Sr. Luis López Guerra membre del Tribunal, i que foren introduïts per l’exMagistrat andorrà del mateix Tribunal, M.I. Sr. Josep Casadevall.

En un ambient molt cordial, van poder explicar al Copríncep el treball que realitza l’alt Tribunal amb seu a Estrasburg (França) de defensa dels drets humans i les demandes que actualment tramiten.

El Tribunal Europeu dels Drets Humans -també denominat Tribunal d’Estrasburg i Cort Europea de Drets Humans- és la màxima autoritat judicial per a la garantia dels drets humans i les llibertats fonamentals a tot Europa. Es tracta d’un tribunal internacional davant el qual, tota persona que consideri haver estat víctima d’una violació dels seus drets reconeguts pel Conveni per a la Protecció dels Drets Humans i de les Llibertats Fonamentals o qualsevol dels seus Protocols addicionals, mentre es trobava legalment sota la jurisdicció d’un Estat membre del Consell d’Europa, i que hagi esgotat sense èxit els recursos judicials disponibles en aquest Estat, pot presentar una denúncia contra l’esmentat Estat per violació del Conveni.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
La joventut jubilar
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Aquest diumenge us escrivim amb els nostres joves des de la ciutat eterna, on els apòstols Pere i Pau varen trobar la glòria del martiri. Ens hem reunit amb joves d’altres diòcesis de tot el món, i vivim
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Visitem els padrins per trobar Jesús
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En aquest diumenge celebrem la V Jornada Mundial dels Avis i dels Ancians amb el lema Feliç aquell que no ha perdut l’esperança! (cf. Sir 14, 2).

És cert que cada comunitat parroquial, cada associació,
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Coneguem l’església d’Urgell
Estimats diocesans,

estimada església d’Urgell,

Voldria compartir amb vosaltres l’experiència de conèixer la nostra terra, les nostres poblacions i la nostra gent, que -ja des de segles- som hereus de l’antic comtat d’Urgell i aquest, a la vegada, fruit
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Lectura creativa
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Al bell mig de l’estiu, enmig de la calor i de dies de família i de convivència amical, us convido a redescobrir la lectura en família com una eina vertebradora de comunió i de creixement espiritual.

El
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
La communio en l’església d’Urgell
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Al començament de l’estiu, us convido a traslladar-nos a finals del primer mil·lenni per conèixer la nostra historia. Com bé sabeu, eren temps difícils per la nostra església diocesana: disputes teològiques,
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda