Missa a la Catedral dins la setmana de la Gent Gran a La Seu

Un any més i amb motiu de la celebració de la setmana de la Gent Gran de La Seu d’Urgell,  dintre de la seva programació, a les 10 del matí del diumenge dia 4 d’octubre, es va celebrar una Missa solemne a la Catedral, presidida per Mn. Xavier Parés, Rector i Degà de la catedral de la Seu d’Urgell i concelebrada per Mn. Jordi Miquel, amb la Coral de l’Esplai de la gent gran.
Hi van participar un bon nombre de  persones de l’Esplai, amics i simpatitzants, també membres del Moviment Vida Creixent, presidits pel President i Vicepresident, així com per l’Il·lm. Sr. Alcalde, Albert Batalla, la regidora de la gent gran de l’ajuntament, Dra. Montserrat Bonet i la Tècnica de la gent gran de l’Ajuntament, Sra. Montserrat Eroles. Fou una Eucaristia molt viva i viscuda. 

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
L’Advent: caminem cap al goig i l’esperança
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

A les vigílies de la solemnitat de la Immaculada Concepció de Maria fem camí cap una humanitat que ens fa retrobar el sentit del ser persona humana com recordàvem la setmana passada i això gràcies a la maternitat
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda