La Sociedad Mariológica Española a Escaldes. LXV Setmana d’Estudis Marians

Del dimarts 24 fins al divendres 27 d’agost els membres de la Societat Mariològica Espanyola es reuniran a Escaldes-Engordany al Principat d’Andorra per celebrar la seva reunió anyal d’estudis.
Aquest any les conferències abordaran la temàtica de “El misteri de Maria, lloc de trobada teològica”. Diversos especialistes desenvoluparan en més de 14 conferències i comunicacions les implicacions de la temàtica. Dimecres dia 26 hi haurà una conferència pública a càrrec de la Dra. Blanca Castilla, Professora de l’Institut Joan Pau II pr al Matrimoni i la Família de Madrid amb el tema de “Maria i la família”. Totes les sessions tindran lloc al Saló d’Actes del Comú  d’Escaldes-Engordany.
El mateix dimecres, Mons. Joan Enric Vives, Arquebisbe-Bisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra s’hi farà present per saludar els teòlegs. Mons. Joan Enric Vives ha animat i contribuït al fet que les jornades de la SME se celebrin enguany en el territori del nostre Bisbat. Entre els estudiosos que participaran en aquesta setmana hi participa del nostre Bisbat el Dr. Joan Antoni Mateo, que es membre de la SME i ocupa el càrrec d’Administrador i Portaveu en la Junta de Govern de la SME.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
Fermesa quan sigui necessari; duresa mai; dolcesa i caritat sempre (Beata Anna Maria Janer)
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Avui recordem amb tota la nostra església diocesana la memòria litúrgica d’una dona religiosa del segle XIX que va saber copsar la realitat de la societat i de la terra on vivia. Es tracta de la Beata Anna
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda