Reunió del Consell Pastoral Diocesà

Dissabte dia 6 de juny a la Casa del Bisbat de La Seu d’Urgell tingué lloc la darrera reunió del curs del Consell Pastoral Diocesà presidida per l’Arquebisbe Joan-Enric i pel Secretari del Consell, Sr. Adolf Tugues.
Durant la sessió i fora de l’Ordre del dia l’Arquebisbe volgué comunicar i comentar amb els Consellers la pèrdua per a la Diòcesi de la col·laboració de la Congregació dels PP. Salesians, ja que degut a la manca de vocacions, han de deixar el seu servei a les parròquies d’Andorra i al Col·legi Sant Ermengol. I agraí la generositat de la Congregació de les Germanes de la Sagrada Família d’Urgell i de la Directora actual del Col·legi Mare Janer de Santa Coloma d’Andorra la Vella, que prendran el relleu dels PP. Salesians, ampliant el seu servei eductiu i pastoral a la joventut andorrana. L’Arquebisbe també comentà les dificultats en la vida econòmica i política d’Andorra. Tots els Consellers agraïren molt aquesta obertura i àmplies explicacions sobre el moment actual de la pastoral i de la vida andorranes.
La sessió tractà de l’objectiu prioritari segon: “Renovar la missió i l’atenció a les persones que viuen en ciutats i en pobles petits”. Fou presentada oportunament pel Vicari General Mn. Ignasi Navarri i reflexionada pels Consellers. També, entre d’altres qüestions, es revisà l’Escola de formació permanent del Bisbat, amb els dos cursos que ofereix: el Bàsic, i el d’Aprofundiment, enguany sobre l’ “Espiritualitat Cristiana”.