Reunió de les Comissions Interdiocesanes de Litúrgia i de Música

El dia 26 de gener es van reunir a Barcelona, a la seu de la Conferència Episcopal Tarraconense, les Comissions Interdiocesanes de Litúrgia i de Música, al matí i a la tarda respectivament, presidides per Mons. Joan-Enric Vives i pel Coordinador dels Delegats diocesans, Mn. Joan Baburés.

Els temes més importants tractats han estat la Litúrgia de les Hores, la preparació de la revisió de la tercera edició del Missal Romà, i el IV Congrés Litúrgic de Montserrat que tindrà lloc els dies 16-17 i 18 d’abril, a Barcelona i Montserrat, convocat pels Bisbes de Catalunya i l’Abat de Montserrat, com ho foren els tres anteriors.

També a Música estan acabant-se els preparatius per a la segona edició molt augmentada del Cantoral Bàsic per a les Diòcesis amb seu a Catalunya.