Reunió dels Arxiprestos d’Urgell

El dia 27 d’octubre a la tarda i presidida per l’Arquebisbe d’Urgell va tenir lloc la primera reunió del curs dels Arxiprestos de la Diòcesi, a la Casa del Bisbat de La Seu d’Urgell. Després d’analitzar i valorar positivament el document sobre el nou pla pastoral que el Sr. Arquebisbe té pensat promoure a la Diòcesi, Mn. Joan Antoni Mateo, Delegat diocesà per a la Família i a la Vida, presentà als Arxiprestos una proposta per a crear un Centre d’ajuda i orientació a les famílies a la Diòcesi. Els Arxiprestos analitzaren la proposta i oferiren els seus suggeriments per a enriquir-la. També subratllaren la necessitat de reforçar la preparació dels nuvis en els cursets prematrimonials i la d’oferir un material des de la delegació que pogués ser una ajuda pels preveres.

A continuació Mn. Antoni Elvira, Vicari Episcopal per a l’acció pastoral i director de l’Escola diocesana de Formació permanent del Bisbat d’Urgell presentà la programació del curs 2014-2015 de l’Escola on aquest any s’oferiran dos cursos: el Curs Bàsic d’introducció a l’Antic Testament i un curs d’aprofundiment sobre l’Espiritualitat cristiana.

Els Arxiprestos també programaren el calendari de les sessions formatives per arxiprestats que el Dr. Francesc Torralba durà a terme al llarg del curs i compartiren altres informacions.