Jornada de “24 hores per al Senyor”

L’Arquebisbe d’Urgell ha enviat una Carta als Preveres, convocant una Jornada de “24 hores per al Senyor”, una jornada dedicada a l’adoració eucarística amb l’església oberta, i a invitar els fidels a celebrar el sagrament de la confessió individualment.

La Carta diu:

“El Pontifici Consell per a la Nova Evangelització, en una carta circular a les Diòcesis signada pel seu president, l’arquebisbe Mons Rino Fisichella, proposa la iniciativa de la celebració d’una Jornada de “24 hores per al Senyor”. Es tracta d’una proposta per facilitar als fidels la participació al sagrament de la Penitència i a l’Adoració Eucarística, al voltant del 4rt. diumenge de Quaresma.


“Aquesta iniciativa ens ajuda a comprendre que la Quaresma és un temps propici per a viure l’Evangelització a la llum del sagrament de la Reconciliació i descobrir la seva importància com a do i exigència per a la renovació cristiana i la conversió pastoral, a la qual ens està desvetllant el Papa Francesc a la seva exhortació apostòlica “El goig de l’Evangeli” (Evangelii Gaudium).

“La recepció freqüent del sagrament de la Reconciliació, amb confessió i absolució individuals, permet adonar-nos que tots som fràgils i pecadors, necessitats de la misericòrdia i del perdó de Déu. “El Senyor no es cansa de perdonar, som nosaltres els que ens cansem de demanar perdó” (Papa Francesc).

“Per tot això, en comunió i sintonia amb tota l’Església, exhorto vivament tots els sacerdots i rectors d’Esglésies a secundar aquesta iniciativa de la Santa Seu. Demano que tots els sacerdots disposeu d’horaris adequats de confessions i adoració eucarística, segons les possibilitats de cada parròquia, des de les 17:00 hores del proper divendres 28 de març fins les 19:00 hores del dissabte 29 de març, o bé en la setmana següent, del divendres 4 d’abril tarda fins dissabte dia 5 d’abril al vespre. I demano que els sacerdots informeu degudament d’aquesta proposta als fidels.

“Que visquem una santa i joiosa Quaresma, camí cap a la Pasqua!
“Amb la meva benedicció,

+Joan-Enric Vives, arquebisbe d’Urgell

La Seu d’Urgell, 22 de març de 2014.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
La joventut jubilar
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Aquest diumenge us escrivim amb els nostres joves des de la ciutat eterna, on els apòstols Pere i Pau varen trobar la glòria del martiri. Ens hem reunit amb joves d’altres diòcesis de tot el món, i vivim
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Visitem els padrins per trobar Jesús
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En aquest diumenge celebrem la V Jornada Mundial dels Avis i dels Ancians amb el lema Feliç aquell que no ha perdut l’esperança! (cf. Sir 14, 2).

És cert que cada comunitat parroquial, cada associació,
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Coneguem l’església d’Urgell
Estimats diocesans,

estimada església d’Urgell,

Voldria compartir amb vosaltres l’experiència de conèixer la nostra terra, les nostres poblacions i la nostra gent, que -ja des de segles- som hereus de l’antic comtat d’Urgell i aquest, a la vegada, fruit
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Lectura creativa
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Al bell mig de l’estiu, enmig de la calor i de dies de família i de convivència amical, us convido a redescobrir la lectura en família com una eina vertebradora de comunió i de creixement espiritual.

El
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
La communio en l’església d’Urgell
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Al començament de l’estiu, us convido a traslladar-nos a finals del primer mil·lenni per conèixer la nostra historia. Com bé sabeu, eren temps difícils per la nostra església diocesana: disputes teològiques,
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda