Lliurament dels Premis ¡Bravo! 2013

img 7273El dia 5 de febrer de 2013, el Jurat designat per la Comissió Episcopal de Mitjans de Comunicació Social (CEMCS) i constituït a Madrid el 18 desembre 2013 ha atorgat els Premis Bravo! que concedeix anualment la CEMCS, amb la finalitat de “reconèixer, per part de l’Església, la tasca meritòria de tots aquells professionals de la comunicació en els diversos mitjans, que s’hagin distingit pel servei a la dignitat de l’ home, els drets humans i els valors evangèlics” (Normes, art . 2).

Els premis han estat els següents:

PREMI BRAVO ESPECIAL:

Per al P. Federico Lombardi, director de la Sala de Premsa de la Santa Seu

PREMI BRAVO DE PREMSA

Per a Mundo Cristiano, en el seu 50è Aniversari

PREMI BRAVO DE RÀDIO

Per a Iglesia Noticia, programa de la Cadena COPE ,

dirigit per Faustino Catalina i Eva Galvache

PREMI BRAVO DE TELEVISIÓ

Per a Master Chef, de TVE

PREMI BRAVO DE CINEMA

Per a Un Dios Prohibido, de Contracorriente Producciones

PREMI BRAVO DE MÚSICA

Per a Montserrat Caballé

PREMI BRAVO DE NOVES TECNOLOGIES

Per a Agencia 101, per posar en marxa del compte @Pontifex

PREMI BRAVO AL TREBALL DIOCESÀ A MITJANS DE COMUNICACIÓ

Per a ODISUR

PREMI BRAVO DE PUBLICITAT

Per a ONCE, per la campanya amb motiu del seu 75 aniversari

El Jurat ha estat presidit per Mons. Joan Enric Vives i Sicília, Arquebisbe d’Urgell i membre de la CEMCS i també han format part: D. Fernando Martínez Vallvey, Degà de la Facultat de Comunicació de la Universitat Pontifícia de Salamanca; D. Rafael Ortega, president de la Unió d’Informadors i Periodistes d’Espanya (UCIP -E); D. Jesús de las Heras, director de la revista “Ecclesia”; D. José Luis Restán, director editorial i adjunt al president de la Cadena COPE; D. Isidro Catela, director de l’Oficina d’Informació de la Conferència Episcopal Espanyola; D. Juan Orellana, director del Departament de Cinema de la CEMCS; D. Ulisses Bellón, director del Departament de Premsa de la CEMCS, i D. José Gabriel Vera Beorlegui, director del Secretariat de la CEMCS, que ha actuat com a secretari del Jurat. També és membre del jurat, encara que no ha participat en aquesta ocasió, el director de la BAC, D. Carlos Granados.

img 7264

Més fotos