Nomenaments al Bisbat d’Urgell

L’Excm. i Rvdm. Sr. Arquebisbe-Bisbe d’Urgell amb data 10 de juliol de 2013 ha fet públics els següents Nomenaments, que prendran possessió oportunament, segons convingui en cada cas:

Mn. Joan Fenosa i Antoni, Rector de la Parròquia de St. Iscle i Sta. Victòria de La Massana, al Principat d’Andorra. Continua com a Rector d’Ordino.
Mn. Jordi Miquel i Benavent, Encarregat de l’església de Sta. Magdalena de La Seu d’Urgell, i Prevere Adscrit amb facultats a la Parròquia de St. Ot de La Seu d’Urgell.
Mn. Jordi Miquel i Benavent, Rector de les Parròquies de Sta. Maria de Castellbò i de Sta. Coloma de Vilamitjana del Cantó.
Mn. Josep Uriel Álvarez Bedoya, Rector de la Parròquia de l’Assumpció d’Agramunt, i de les Parròquies de St. Pere de Bellver de Sió; St. Pere de Preixens; St. Salvador de Claravalls i de l’Assumpció de Coscó.
Mn. Carles Albert Ospina Hurtado, Rector de la Parròquia de St. Andreu d’Ivars d’Urgell, i de les Parròquies de l’Assumpció de Barbens; l’Assumpció de Tornabous; Sta. Maria de Boldú i de Sta. Maria de La Guàrdia d’Urgell.
Mn. Andreu Rodríguez Morales, Rector de la Parròquia de St. Vicenç d’Esterri d’Àneu, i de les Parròquies de St. Lliser d’Alòs d’Isil; St. Jaume de Berrós Jussà; St. Martí de Borén; St. Martí d’Escalarre; St. Martí d’Escart; Sta. Maria d’Escaló; Sta. Leocàdia d’Espot; St. Esteve d’Estaís; St. Llorenç d’Isavarre; la Immaculada d’Isil; St. Pere de Jou; St. Pere de Sorpe; Sts. Just i Pastor de Son; St. Julià d’Unarre i de St. Andreu de València d’Àneu.
Mn. Jaume Mayoral i Martí, Rector de la Parròquia de l’Assumpció de Sanaüja, i de les Parròquies de l’Assumpció de Ribelles i de St. Miquel de Vilanova de l’Aguda. Continua encarregat de les Parròquies que ara serveix.
Mn. Ramon Balagué Bajona, Rector de les Parròquies de St. Jaume de Bellveí; Sta. Maria de Florejacs; St. Ponç de Palou de Florejacs; St. Amanç de Torrefeta i de St. Sebastià de Selvanera. Continua encarregat de les Parròquies que ara serveix.
M. I. Mn. Agustí Brescó Ausàs, Administrador Parroquial de la Parròquia de La Purificació d’Adrall i de les Parròquies de St. Tirs del Pla de Sant Tirs i de St. Andreu de la Parròquia d’Ortó.

• Mn. Josep Caba Masana, Diaca adscrit a la Parròquia de Sta. Maria de Ponts.

Jubilació

• El Sr. Arquebisbe ha acceptat la jubilació de Mn. Llorenç Utgés Ginestà com a Rector de la Parròquia de l’Assumpció d’Agramunt i les altres Parròquies que servia fins ara.
• El Sr. Arquebisbe ha acceptat la jubilació del M. I.Mn. Fermí Casal Loan com Administrador Parroquial de la Parròquia de La Purificació d’Adrall i les altres Parròquies que regia fins ara. Continuarà servint com a Canonge de la Catedral de Sta. Maria de La Seu d’Urgell.