20130706 111521Els Consells de Pastoral i Presbiteri, els arxiprestos i els delegats diocesans es van reunir el dissabte 6 de juliol durant el matí per fer un balanç de la tasca duta a terme en els darrers tres anys, per indicació de l’Arquebisbe Joan-Enric i presidits per ell.
La reunió es va dur a terme en el Seminari d’Urgell, i despres de les paraules d’inici de Mons. Vives, els delegats diocesans van fer un informe de les accions dutes a terme i dels nous reptes de cara al futur en la linia de la Nova Evanvelització. Es va fer un treball per grups per aprofundir en cercar formes de treball conjuntes.

Es van dur a terme també les informacions diocesanes sobre l’ordenació presbiteral de Mn. Emili Villegas el 21 de juliol a la Seu d’Urgell; els exercicis espirituals que es realizaran al Seminari diocesà del 22 al 26 de juliol, a càrrec de Mons. Carles Soler Perdigó; la trobada de Mariàpolis a la Seu d’Urgell del 2 al 6 d’agost; i les Jornades de Teologia, els 29 i 30 d’agost, també a la Seu d’Urgell.
Després d’una pregaria plegats a l’església del Seminari, tots van compartir un dinar de germanor.

20130706 111646Els Consells Pastoral i de Presbiteri, delegats i arxiprestos fan balanc de tres anysEls Consells Pastoral i de Presbiteri, delegats i arxiprestos fan balanc de tres anys