Jornades Interdiocesanes de Catequesi a Barcelona

Jornades Interdiocesanes de Catequesi a BarcelonaEls dies 1, 2 i 3 de juliol van tenir lloc a Barcelona les XII Jornades Interdiocesanes de Catequesis amb el tema “L’alegria de creure i de comunicar la fe”.

Hi va participar una bona representació del Bisbat d´Urgell, sacerdots, seminaristes i catequistes, acompanyats per Mn. Antoni Elvira, Vicari Episcopal i Delegat Diocesà de Catequesi del Bisbat d’Urgell.

Les jornades estan organitzades pel Secretariat Interdiocesà de Catequesi (SIC) amb el Sr. Bisbe auxiliar de Barcelona Mons. Sebastià Taltavull, com a president, i la participació de l’anterior president Mons. Xavier Salinas, bisbe de Mallorca.

Es van tractar temes d’actualitat per a l’activitat catequètica a nivell eclesial, posant molt l´èmfasi en la catequesi familiar. Durant els tres dies van participar-hi com a ponents el bisbe Xavier Salinas, bisbe de Mallorca; el bisbe Sebastià Taltavull; el Dr. Ramiro Pellitero, professor de la Universitat de Navarra i Mn. Joan M. Amich, responsable del Departament del Catecumenat del SIC. La Jornada va concloure amb l’anunci de la propera publicació d’un nou catecisme des de la Conferència Episcopal Espanyola i la celebració de la propera trobada mundial de catequistes durant el mes de setembre a Roma amb el Papa Francesc, amb motiu de l´Any de la Fe.

Jornades Interdiocesanes de Catequesi a Barcelona