Felicitació de la Cúria a l’Arquebisbe Joan-Enric amb motiu de la seva onomàsticaUna bona colla de preveres de la Diòcesi, a més dels membres de la Cúria diocesana i els treballadors del Bisbat es van reunir la tarda del 21 de juny a la sala d’actes de la Casa del Bisbat per transmetre la seva sincera felicitació a l’Arquebisbe Joan-Enric amb motiu de la seva onomàstica.
El Representant Personal del Copríncep i Vicari General, Mn. Josep Maria Mauri, va ser l’encarregat de felicitar l’Arquebisbe en nom de tots els presents, i ho va fer glosant la figura de Sant Joan Baptista “com un signe d’allò més gran que havia de venir”. La missió de Sant Joan va ser “preparar els camins del Senyor”, explicà Mn. Mauri tot al•ludint al lema episcopal de Mons. Vives (“Parare vias Domini“, “preparar els camins del Senyor”), i conclogué expressant el desig que Sant Joan sigui intercessor de tots nosaltres en la tasca de preparar avui, en l’Any de la Fe, els camins del Senyor i ens acosti més al seu missatge.

Mons. Vives agraí les paraules de Mn. Mauri i féu extensiva la felicitació a tots els Joans de la Diòcesi, amb un record especial per l’Arquebisbe Joan, i per al Rector de La Pobla de Segur, Mn. Josep Eliüd Arias, afectat de malaltia. Va voler recordar també els veïns del Pallars Sobirà i de la Vall d’Aran, que estaven patint els efectes dels aiguats de principi de setmana, amb grans destrosses materials, encara que gràcies a Déu no s’ha hagut de lamentar cap víctima. I va expressar alhora la satisfacció per la manera com es va desenvolupar la Trobada diocesana del 15 de juny amb motiu de l’Any de la Fe, que va congregar centenars de fidels a La Seu d’Urgell per compartir el goig d’estar agermanats en Crist.