Campanya de Càritas per captar amb urgència fons contra la crisi

campanyacaritas2L’any passat des de Càritas Diocesana es van donar ajudes econòmiques per 132.000 euros, i al maig d’aquest any portem més de 70.000 euros, cosa que fa que la projecció per a final d’any es preveu d’uns 180.000 euros.
Motivats per aquest increment de despesa i també per les problemàtiques socials, en especial amb infància, engeguem aquesta nova campanya de captació de fons amb 3 objectius:

a) Testimoniar la nostra fe amb una acció caritativa de l’Església diocesana, i per això fem coincidir l’inici de campanya amb la celebració de la Jornada diocesana del proper 15 de Juny.
b) Sensibilitzar la societat davant la situació de precarietat econòmica de moltes famílies del nostre entorn, principalment amb els més febles com són els infants.
c) Obtenir 50.000 euros per poder atendre aquestes necessitats. En aquest sentit, cal recordar que quan una Càritas parroquial detecta una necessitat i no disposa de fons, pot comptar amb la col·laboració de Càritas Diocesana.
La durada de la campanya serà del 15 de juny al 31 d’agost 2013.

Campanya de Càritas de captació contra la crisi