Trobada sacerdotal de germanor a la Catalunya Nord

Trobada sacerdotal de germanor a la Catalunya NordDijous dia 6 de juny, es va celebrar la tradicional diada anual de germanor dels preveres de l’Arxiprestat de Núria-Cerdanya del Bisbat d’Urgell amb els preveres de l’Alta Cerdanya, el Capcir i el Conflent del Bisbat de Perpinyà-Elna. Alternativament, se celebra un any al Bisbat d’Urgell i el següent al Bisbat francès.

Enguany, els 14 capellans d’ambdós costats de la frontera s’han aplegat al Conflent i han visitat les recentment restaurades esglésies parroquials de La Llaguna i d’Aiguatèbia, localitat natal de Sant Ermengol, on han estat acollits festivament per un bon nombre de veïns d’aquesta població.

Posteriorment, els preveres s’han desplaçat a Els Angles, al Capcir, on han conclòs amb un dinar de germanor i una visita a l’església parroquial d’aquest municipi coneguda com a “Catedral del Capcir”.

Trobada sacerdotal de germanor a la Catalunya NordTrobada sacerdotal de germanor a la Catalunya Nord