XVII Trobada Interdiocesana Vida Creixent a la Seu Vella de Lleida

XVII Trobada Interdiocesana Vida Creixent a la Seu Vella de LleidaEl dimecres dia 8 de maig a Lleida, a La Seu Vella, celebràvem la XXVII Trobada interdiocesana de Vida Creixent de Catalunya, les Illes i Andorra. A les dotze del migdia després de les salutacions dels presidents interdiocesà i diocesà, Srs. Sergi Óliba i Xavier Pelegrí, i agraïments a les autoritats i coordinadors diocesans presents a la Seu Vella, se celebrava solemnement la Missa presidida per Mons. Joan Piris, Bisbe de Lleida, concelebrada per uns quaranta consiliaris, tres diaques i també per un arquebisbe colombià.

D’Urgell hi participaven els mossens Josep Mª Solé, Evarist Vigatà i Antoni Ballester, així com la vintena d’amigues i amics representant els grups de les parròquies d’Andorra la Vella, Escaldes, Sant Julià de Lòria, Organyà, Oliana i Isona.
Les més de vuit-centes persones lluint els seus identificadors vermells i brillants amb el logo de Vida Creixent, penjat a la vora del cor, era com un signe més de valentia i goig de viure, i mostrar l’amistat que és un dels puntals del que en fem estandard conjuntament amb l’espiritualitat i l’apostolat compromès i viscut.
Pujar i baixar de la Seu Vella, la catedral antiga de Lleida, que no deixa indiferent ningú per la seva grandiositat, arquitectura i història, per a molts i moltes els féu reviure records d’infantesa i una agradable pau en sentir-se rodejats d’aquest conjunt monumental i la frescor del jardí del claustre.