Trobada dels preveres dels 3 Arxiprestats del sud del Bisbat

Trobada arxiprestats del sud del Bisbat d'UrgellConvocats pels 3 Arxiprestos Mn. Pere Cañada (Baix Urgell), Mn. Joan Pujol (Noguera) i Mn. Llorenç Utgés (Urgell Mitjà), s’han reunit al Santuari del Sant Crist de Balaguer la majoria dels preveres de la Segona Circumscripció, el dimarts dia 7 de maig. Després del rés de Laudes, ha tingut lloc una presentació amb diàleg per part del Delegat de Joventut, Sr. Lluís Plana, sobre la temàtica de l’Any de la Fe, reptes per a la Pastoral Juvenil del nostre Bisbat, al voltant de tres grans blocs: Primer anunci; Evangelitzar. Com? ; Fe i raó.

Després de la seva suggerent i evangelitzadora intervenció, hi ha hagut un espai per al diàleg, amb la participació dels preveres assistents. Un diàleg compartit on s’han exposat els problemes i les dificultats de la pastoral amb adolescents i joves de les parròquies de la zona sud del Bisbat d’Urgell.

Després ha tingut lloc una roda d’intervencions per a poder parlar dels temes que preocupen com a zona pastoral, amb un ric i compartit col•loqui entre els presents. De manera prioritària s’ha parlat de les experiències que es fan a nivell de parròquies amb motiu de l’Any de la Fe. També hi ha hagut espai per a parlar de la Jornada Diocesana del 15 de juny, una data important en el calendari de l’Església Diocesana. També s’ha fet referència al Pelegrinatge a Lourdes i la gran participació de molts dels parroquians dels tres arxiprestats.
Un dinar de germanor, amb un bon clima de companyonia i amistat entre tots, acompanyats del Delegat de Joventut ha clos la Jornada.