Reunió de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia

El dia 24 d’abril a la seu de la Conferència Episcopal Tarraconense a Barcelona, va tenir lloc la reunió ordinària de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia de la Tarraconense.
La reunió va ser presidida pel Bisbe president Mons. Joan-Enric Vives i el Coordinador Mn. Joan Baburés, i hi assistiren els Delegats de Litúrgia de les diòcesis amb seu a Catalunya, i les persones que col·laboren amb l’edició futura de la Litúrgia de les hores.
La temàtica treballada va girar sobretot entorn de la revisió dels textos per a una nova edició de la Litúrgia de les Hores. També es va reflexionar sobre el moment actual de la renovació litúrgica.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Germanor: una espiritualitat de porta oberta
Més de 22.000 parròquies al servei de tota la societat, més de 4 milions de persones ateses en centres assistencials, més de 40 milions d’hores dedicades per sacerdots, voluntaris i laics, més de 10.000 missioners en els cinc continents. Avui celebrem el dia
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda