Confirmacions a Bellvís i El Poal

Confirmacions a Bellvís i El PoalDiumenge dia 21 d’abril, l’Arquebisbe d’Urgell va administrar el sagrament de la Confirmació a 30 joves de la Parroquia de Bellvís i a 9 joves de la Parroquia d’El Poal. Estava acompanyat pel Rector Mn. Josep M. Aresté i el Secretari general Mn. David Codina.
Després va dinar amb el Consell Pastoral parroquial d’El Poal.
A les homilies d’aquell diumenge IV de Pasqua o del Bon Pastor, l’Arquebisbe va remarcar el goig de tenir un Pastor com Jesús que dóna la vida pels qui estima, per tots. Som el seu poble i el ramat que ell cuida i pastura. Cal deixar que Crist sigui el referent més gran per a tot cristià, i ben especialment per als qui es confirmaven. Els animà a tenir coratge per ser amics de Jesús, i donar testimoni seu enmig del nostre món.

Confirmacions a Bellvís i El PoalConfirmacions a Bellvís i El Poal