Pelegrinatge diocesà d’Urgell a Roma

Pelegrinatge diocesà a RomaDels dies 8 al 12 d’abril es va duent a terme segons estava previst el programa del Pelegrinatge diocesà d’Urgell a Roma, als sepulcres de St. Pere i St. Pau, amb motiu de l’Any de la Fe.
Més de quaranta pelegrins, acompanyats pel Vicari general Mn. Ignasi Navarri i el Vicari episcopal Mn. Antoni Elvira, van iniciar el pelegrinatge a Roma, han passat ja un dia a Assís, seguint les petjades del poverello Sant Francesc. Allà van poder celebrar dimarts l’Eucaristía a l’altar de Santa Caterina a la cripta de la Basílica Papal de Sant Francesc. Ahir, dimecres 10 d’abril, van visitar les Basíliques romanes, com mostren algunes de les imatges dels pelegrins. També van poder participar a la multitudinària audiència del Sant Pare Francesc a la Plaça de St. Pere del Vaticà, acollint la catequesi del Papa sobre la Fe, pregant amb el Sant Pare i unint-se a les seves intencions de pregària, en nom de tota la Diòcesi d’Urgell.

També està prevista una visita a Subiaco, bressol de l’experiència monàstica de St. Benet, patró d’Europa.

Pelegrinatge diocesà a RomaPelegrinatge diocesà a Romaroma4Pelegrinatge diocesà a Roma