Jornades de formació dels Seminaristes al Monestir de Montserrat

0img 0239Els dies 4, 5 i 6 de febrer els seminaristes del Seminari major Interdiocesà de Catalunya, on es formen els seminaristes d’Urgell, acompanyats per l’Arquebisbe d’Urgell, el rector Mn. Norbert Miracle i el Vicerector Mn. Jaume Casamitjana, van celebrar unes Jornades formatives al Monestir de Montserrat.

Fent vida amb els monjos de la Comunitat reberen explicacions diverses sobre el Monestir per part de l’Abat P. Josep M. Soler, i unes conferències sobre la història de Montserrat i la seva relació amb la història de Catalunya per part del P. Bernabé Dalmau, i sobre la Regla benedictina i l’espiritualitat dels monjos, per part del P. Josep M. Sanromà.

També pogueren participar de la pregària de Matines fins a Completes amb els monjos, i van visitar la Biblioteca, el Museu bíblic i l’Escolania, així com van poder realitzar alguna excursió i visitar la Santa Cova on van invocar la Verge Maria perquè acompanyi sempre la seva vocació de servei i amor a l’Església.

img 0174img 0188img 0191img 0211img 0227img 0235img 0241img 0252img 0262img 0264seminaristes interdioces

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Visitem els padrins per trobar Jesús
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En aquest diumenge celebrem la V Jornada Mundial dels Avis i dels Ancians amb el lema Feliç aquell que no ha perdut l’esperança! (cf. Sir 14, 2).

És cert que cada comunitat parroquial, cada associació,
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Coneguem l’església d’Urgell
Estimats diocesans,

estimada església d’Urgell,

Voldria compartir amb vosaltres l’experiència de conèixer la nostra terra, les nostres poblacions i la nostra gent, que -ja des de segles- som hereus de l’antic comtat d’Urgell i aquest, a la vegada, fruit
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Lectura creativa
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Al bell mig de l’estiu, enmig de la calor i de dies de família i de convivència amical, us convido a redescobrir la lectura en família com una eina vertebradora de comunió i de creixement espiritual.

El
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
La communio en l’església d’Urgell
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Al començament de l’estiu, us convido a traslladar-nos a finals del primer mil·lenni per conèixer la nostra historia. Com bé sabeu, eren temps difícils per la nostra església diocesana: disputes teològiques,
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Missioners i apòstols
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Els apòstols Pere i Pau ens conviden a contemplar l’església de les primeres comunitats cristianes, concretament l’església de Roma. Una comunitat cristiana perseguida que vivia a l’ombra de l’Imperi i que
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda