El Consell Pastoral Diocesà prorrogat per tot el 2013

L’Arquebisbe d’Urgell amb data 4 de gener, ha prorrogat el mandat del Consell Pastoral Diocesà fins al 31 de desembre de 2013, atenent que durant aquest mes de gener expirava el seu mandat, ja que havia estat constituït el gener de l’any 2009 per a un període de 4 anys.

L’Arquebisbe ha tingut en compte el treball iniciat i la celebració de l’Any de la Fe a la nostra Diòcesi d’Urgell, i que el Consell Episcopal, el Consell Presbiteral i els Arxiprestos de la Diòcesi havien mostrat el seu parer favorable a aquesta pròrroga.

El Consell Pastoral Diocesà és un òrgan de consulta i de reflexió pastoral que ajuda el Bisbe de la Diòcesi en el que es refereix a les activitats pastorals i té com a missió preferent proposar conclusions pràctiques als temes que es debaten (cf. Codi de Dret Canònic cànon 511).