Jornada de la Pau per a un Nou Any ple de les benediccions del Senyor

jornadapau

El dia 1 de gener l’Arquebisbe d’Urgell va presidir la missa per la Pau, en iniciar l’Any Nou, a la Catedral de Sta. Maria de La Seu d’Urgell. Va fer referència a la festa tan joiosa de la Maternitat divina de Maria, i al començament d’un nou any, temps que Déu ens regala de vida, perquè visquem amb fe i amb bones obres la nostra existència, sempre amb la confiança posada en la protecció provident del Pare del Cel. I ha fet referència a la lectura primera del Llibre dels Nombres, i la benedicció tan expressiva que se’ns hi ofereix, amb el do de la Pau com a síntesi de tots els dons del Messies.

També va comentar el lema escollit pel Papa Benet XVI per a aquesta Jornada del 2013: “Feliços els qui treballen per la pau!“, demanat la pau dels cors, la pau a les famílies i a la societat, i la Pau com a resposta d’amor a Déu per part de tota la humanitat.
Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Visitem els padrins per trobar Jesús
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En aquest diumenge celebrem la V Jornada Mundial dels Avis i dels Ancians amb el lema Feliç aquell que no ha perdut l’esperança! (cf. Sir 14, 2).

És cert que cada comunitat parroquial, cada associació,
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Coneguem l’església d’Urgell
Estimats diocesans,

estimada església d’Urgell,

Voldria compartir amb vosaltres l’experiència de conèixer la nostra terra, les nostres poblacions i la nostra gent, que -ja des de segles- som hereus de l’antic comtat d’Urgell i aquest, a la vegada, fruit
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Lectura creativa
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Al bell mig de l’estiu, enmig de la calor i de dies de família i de convivència amical, us convido a redescobrir la lectura en família com una eina vertebradora de comunió i de creixement espiritual.

El
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
La communio en l’església d’Urgell
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Al començament de l’estiu, us convido a traslladar-nos a finals del primer mil·lenni per conèixer la nostra historia. Com bé sabeu, eren temps difícils per la nostra església diocesana: disputes teològiques,
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Missioners i apòstols
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Els apòstols Pere i Pau ens conviden a contemplar l’església de les primeres comunitats cristianes, concretament l’església de Roma. Una comunitat cristiana perseguida que vivia a l’ombra de l’Imperi i que
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda