Felicitació de la Cúria diocesana a l’arquebisbe Joan-Enric en la diada del seu sant patró

img_2033

Divendres 22 de juny, darrer dia laborable abans de la festivitat de Sant Joan, els membres de la Cúria diocesana, els treballadors del Bisbat, a més d’un bon grup de preveres diocesans i alguns seminaristes s’han aplegat a la sala d’actes de la Casa del Bisbat per felicitar l’onomàstica a l’Arquebisbe Joan-Enric.

El Vicari general, Mn. Josep Maria Mauri, ha estat l’encarregat d’expressar la felicitació a Mons. Vives en nom de tots els presents. Una felicitació, ha dit, que “és mostra sincera de la nostra consideració i afecte”, així com la renovació de “la nostra comunió amb el Pastor de la nostra comunitat diocesana que, a més d’exercir el servei d’ensenyar i santificar, exerceix el do de la comunió i de la unitat de tots en Crist”.

I en referència a la festivitat de Sant Joan Baptista, “un dels profetes més grans, perquè ens indicà el camí cap a Jesús”, Mn. Mauri ha expressat també l’agraïment per “com prepareu els camins del Senyor en el vostre ministeri episcopal. Les comunitats, constatem amb goig, que us escolten amb atenció i ajudeu que s’activi la seva fe, la caritat sigui més eficaç i operativa, i com obriu camins d’esperança, que és la condició per a qualsevol tipus de creativitat, tant humana com espiritual. Us agraïm la vostra total dedicació a la missió que teniu encomanada, i que en primer lloc és portadora de gràcia, santificació, salvació, i també d’un optimisme esperançat que ens ajuda a tots a entreveure un futur millor”.

Després de les paraules de Mn. Mauri, un dels seminaristes, provinent d’Sri Lanka i que ha començat recentment la seva formació al Seminari, ha obsequiat Mons. Vives amb una cançó en anglès, de contingut espiritual.

Mons. Vives ha agraït la felicitació de la Cúria, així com la feina que desenvolupen cadascuna de les delegacions diocesanes per ajudar-lo en la seva tasca de servei al Bisbat i a l’Església.

img_2034img_2038