Trobada d’estiu de Vida Creixent a La Seu

img_5413

El dia 4 de juliol, per quart any, es van aplegar quasi una quarantena d’amics de Vida Creixent de la ciutat de La Seu, a l’entorn de la imatge de la Mare de Déu que presideix el jardí de la Residència de les Gnes de la Sda. Família d’Urgell.
Celebrant joiosament el nou encontre amb el matrimoni de Barcelona Srs. Josep Lluís i Maria Dolors que hi passaven uns dies de descans, i aprofitant-nos de la saviesa per “viure amb l’esperit sempre jove” d’aquest matrimoni de 92 anys cadascun, vam gaudir d’una tertúlia en què a part dels comentaris sobre com participem en els grups del moviment “Vida Creixent”, com ens sentim i què pensem, com ésser més pròxims, més sensibles amb el dolor de famílies senceres per la gran crisi que es pateix i no solament a Catalunya… també vam tenir informació sobre el XIIIè. Ple de Vida Ascendente a Madrid, que s’havia celebrat la primera setmana de juny, a San Lorenzo d’El Escorial, en la qual hi van participar 99 representants de 48 diòcesis espanyoles, entre elles 6 de Catalunya i Balears.

En Josep Lluís hi va pronunciar la conferència ¿Qué ha significado VA para la Iglesia en estos 25 años? Pasado y presente de Vida Ascendente. I ens informà que també en assemblea plenària es va reelegir com a Presidente general de V.A. a D. Guillermo Aparicio.

Mossèn Manuel Pal, el nostre consiliari diocesà i Carles Dalmau ens alimentaven en el diàleg compartit. Així mateix com a cloenda d’aquesta trobadeta unes amigues ens preparaven i convidaven a berenar coca i xocolata. Amb les fotografies i els bons desitjos per a tots nosaltres, restarà com a record les paraules manifestades amb eufòria de Josep Lluís Fdez-Coll “som grans” el nostre cos envelleix, però el nostre esperit continua sempre jove…
img_5420img_5423img_5426img_5428