Trobada al Seminari Major Interdiocesà dels Bisbes i Rectors dels Seminaris diocesans

img_0039

Presidida per l’Arquebisbe metropolità de Tarragona i al Seminari Major Interdiocesà, dilluns dia 4 de juny va tenir lloc la reunió d’avaluació de final de curs dels Bisbes i els Rectors de seminari de totes les Diòcesis sufragànies de la Província eclesiàstica Tarraconense, que hi tenen seminaristes en període de formació. Hi pogueren acudir tots, llevat de Mons. Piris, bisbe de Lleida.

El Rector i el Vicerector Mn. Norbert Miracle i Mn. Jaume Casamitjana van presentar un informe avaluatiu del curs 2011-12 molt exhaustiu i donaren tota la informació que se’ls requerí per part dels Srs. Bisbes. Després tingué lloc el rés de Vespres i la celebració de l’Eucaristia que presidí Mons. Jaume Pujol, i un sopar fraternal.
img_0062img_0089img_0091