Un nou llibre de la Gna. M. Victoria Triviño Monrabal, clarissa de Balaguer

portada_llibre

Acaba de sortir editat un nou llibre de la Gna. María Victoria Triviño, del Convent de les Germanes Clarisses del Sant Crist i Sta. Clara de Balaguer, editat a Desclée de Brouwer de Bilbao.

Es tracta de “Orar con… Santa Clara de Asís” de 217 pàgines, i com diu l’Autora, “aquest llibre parla amb Santa Clara, prega, intueix la nostra naturalesa i ressalta àmpliament el saber de lectures, de meditació, d’apropament. No és sentimentalisme, sinó oració per a pregar, per aprendre, per viure dolçament entre el revolví i les albades plenes d’esperança, quan la terra s’ablaneix, quan el sol ens diu que retornarà a l’endemà”.

Un llibre per aprendre a pregar i per renovar la nostra oració.

 

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
Cridats al goig i a l’esperança
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Amb l’afecte de pare i pastor, continuo aquest camí dominical d’apropament al Concili Vaticà II. Avui voldria presentar-vos la constitució pastoral Gaudium et spes, “Goig i esperança”, un text que batega
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda