Reconeixement de la Premsa Comarcal a la revista “Església d’Urgell” en el seu 40è aniversari

eu2012

L’Associació Catalana de la Premsa Comarcal (ACPC) va lliurar dissabte 12 de maig un diploma a la nostra revista diocesana “Església d’Urgell” en reconeixement “per la seva trajectòria durant 40 anys a favor de la premsa comarcal i local en català”. El diploma el va recollir en nom de la revista diocesana qui va ser-ne la seva directora des del primer número i fins al 2002, M. Dolors Majoral, i que actualment continua vinculada a “Església d’Urgell” com a Administradora. També hi va assistir el Secretari personal de l’Arquebisbe, Mn. Cinto Busquet.

L’acte va tenir lloc a El Vendrell, en el transcurs del dinar de cloenda de la XXX Assemblea i del VIII Congrés de la premsa local i comarcal, celebrats al llarg del matí al Museu Vila Pau Casals de la capital del Baix Penedès, amb l’assistència de representants de bona part de les publicacions associades a l’ACPC. L’Associació aplega actualment 116 capçaleres, el conjunt de les quals supera el milió de lectors a tot Catalunya. A l’acte de cloenda també es va lliurar un reconeixement a les publicacions que porten 25, 30 i 35 anys en actiu. Després del lliurament, M. Dolors Majoral va adreçar unes paraules d’agraïment en nom de tots els guardonats i va encoratjar els editors de les revistes associades a continuar, malgrat els temps difícils que travessem, la tasca tan important d’apropar als ciutadans la informació dels fets que s’esdevenen a les viles i ciutats de les nostres comarques.
img_1836img_1842img_1845