Confirmacions a Puigcerdà

175

44 adolescents i 2 adults van rebre el sagrament de la Confirmació de mans de Mons. Joan Enric Vives a la parròquia de Santa Maria de Puigcerdà diumenge 13 de maig durant la celebració eucarística que, a partir de les sis de la tarda, omplí de fidels el temple parroquial de gom a gom, entre els quals present el M. I. Sr. Albert Piñeira, Alcalde de la Vila, i altres membres del Consistori Municipal. Van concelebrar amb l’Arquebisbe el Rector Mn. Josep Grau, el Vicari Mn. Pau Bellido i Mn. Cinto Busquet.

Comentant l’Evangeli proclamat aquest diumenge (Jn 15,9-17), Mons. Vives va insistir que tots som convidats a entrar en relació d’amistat amb Jesús, el Senyor Ressuscitat que també avui vol comunicar-nos la seva joia, una joia ben plena. I subratllà la necessitat de cultivar aquesta relació d’amistat amb Crist a través dels sagraments i la pregària. Tot adreçant-se als nous confirmats i abans de regalar-los a cadascun un exemplar del Nou Testament, Mons. Vives els esperonà a ser agraïts amb Déu i a trobar el temps per participar regularment a l’Eucaristia els diumenges i a llegir cada dia un fragment de la Bíblia, i així consolidar una vida que es pugui dir veritablement cristiana en la qual Jesús és sentit com a amic en tot moment i Déu és descobert com a amor, tal com afirmava la segona lectura (1Jn 4,7-10).

Durant la visita al temple parroquial Mons. Vives pogué fer-se càrrec de les darreres obres de restauració de la gran làmpara central, que prové de l’antic temple parroquial actualment destruït, així com la neteja i reparació dels bancs de l’església.
173174177179193