Trobada pasqual a Ivorra de religiosos i religioses de les Diòcesis de Solsona i Urgell

p4140075Seguint una bona tradició, i amb molta joia i un ambient festiu i fraternal, un bon nombre de religiosos i religioses dels Bisbats de Solsona i Urgell, acompanyats dels Delegats diocesans per a la vida consagrada i presidits per Sr. Bisbe de Solsona Xavier Novell i altres sacerdots, un any més van tenir la seva Trobada Diocesana pasqual de la Vida Consagrada, a Ivorra i Sant Ramon.

Van poder gaudir i enriquir-se de l’espiritualitat del Santuari eucarístic del Sant Dubte, quan encara s’hi respira l’aire de la celebració del mil•lenni del Sant Dubte de Ivorra, i la vivència del Convent Mercedari de Sant Ramon, amb testimonis ben significatius de les persones que formen la comunitat, Superior-Rector, Formador i Novicis.

El centre d’aquesta jornada va ser l’Eucaristia, molt ben preparada i participada en el Santuari del Sant Dubte, i presidida pel Sr. Bisbe Xavier Novell i concelebrada per cinc sacerdots. A l’homilia, el Sr. Bisbe va subratllar el valor de l’Eucaristia, fent paral•lelisme amb el vessament de la sang que ocorregué en el miracle del Sant Dubte, com a afirmació de la nostra fe en aquest gran misteri i com a força que ha d’omplir tota la vida dels consagrats i consagrades, essent-ne testimonis davant el nostre món.

Tota la jornada va ser com un himne d’acció de gràcies pel regal de la vocació a la vida consagrada. La trobada va finalitzar amb la pregària de Vespres a la Parròquia-Santuari de Sant Ramon.
p4140012p4140014p4140043p4140044p4140048p4140053p4140061p4140070p4140085