Reunió ordinària del Consell Presbiteral d’Urgell

Sota la presidència de l’Arquebisbe d’Urgell i del Secretari Mn. Ignasi Navarri, ha tingut lloc al Santuari del Sant Crist de Balaguer la reunió ordinària del Consell Presbiteral.
En aquesta reunió i ajudats per una reflexió preparada pel Dr. Francesc Torralba, s’ha començat a preparar el proper Any de la Fe, convocat pel Papa Benet XVI amb el document “Porta fidei” i que s’ha d’iniciar l’11 d’octubre. També s’han avaluat les propostes que la Congregació per a la Doctrina de la Fe ha fet públiques recentment, sobretot per als nivells d’acció pastoral diocesana i parroquial.

També s’ha reflexionat sobre la legislació catalana que afecta als testaments davant de rector, i la imminent posada en marxa de l’Escola diocesana de Formació Permanent que dirigeix Mn. Antoni Elvira, Delegat diocesà de Catequesi.

Al migdia els Consellers han concelebrat l’Eucaristia amb l’Arquebisbe al Santuari acompanyats per la Comunitat de Germanes Clarisses.