Concert solidari de Reis

concert_ben_fic_c_ritas_7_gener_2012_008

El dia 7 de gener, a l’església parroquial de St. Feliu màrtir de Sort, es dugué a terme un Concert de Reis en benefici de Càritas parroquial de Sort.

La soprano Roser Cascante i el pianista Carles Farràs oferiren unes magnífiques interpretacions d’un repertori ben conegut per al públic assistent. La primera part del concert recollia peces de diferents estils com “Lascia ch’io pianga” de G.F. Händel, l”Ave Maria” de F. Schubert, “Gabriel’s oboe” de la pel•lícula La misión, “Con te partiró” de F. Sartori o “És la Moreneta” d’A. Carceller. La segona part fou dedicada a la música de Nadal amb cançons tradicionals catalanes i també amb la interpretació d’alguna peça entranyable com “Santa Nit” o “Joia en el món” de G.F. Händel.

Des de Càritas parroquial de Sort agraïm ben de cor la generositat de la Roser i en Carles en oferir-nos aquest gran “regal de Reis” i també un agraïment a tothom que hi assistí per la seva col•laboració en benefici de Càritas parroquial de Sort.
concert_ben_fic_c_ritas_7_gener_2012_009concert_ben_fic_c_ritas_7_gener_2012_014concert_ben_fic_c_ritas_7_gener_2012_017