Recepció de l’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep als Cònsols de les set parròquies

dsc_0049

Mons. Joan-Enric Vives ha rebut aquest migdia al Palau Episcopal els Cònsols Majors i Menors de les set parròquies del Principat escollits pels ciutadans andorrans en les eleccions comunals del passat desembre.

L’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep els ha adreçat un breu parlament en el qual ha subratllat la importància institucional dels Comuns dins l’ordenament polític andorrà, tant al llarg de la història com en el moment actual, en què “la realitat de les coses confereix una rellevància pròpia i insubstituïble als Comuns consistent en la seva proximitat als ciutadans, a les seves necessitats, demandes i problemes”.

Mons. Vives els ha encoratjat a correspondre la confiança que els ha atorgat el poble andorrà tot donant “resposta adequada als reptes de cada moment, sobretot enmig de les actuals dificultats”. I els ha demanat que, “en la mesura del possible”, facin partícips de la tasca de govern tots els Consellers, fent bo el lema de l’escut del Principat: “Virtus unita fortior”.

dsc_0034dsc_0040dsc_0042

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Apòstols de la joia de seguir el Crist
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Hem començat un nou curs pastoral, la catequesi, l’escola, els equips de Càritas parroquial, els grups de pregària, de lectio divina i tantes altres activitats que en les nostres parròquies oferim per a poder
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
L’art d’escoltar música sacra
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En aquest diumenge compartiré amb vosaltres la prominència de saber escoltar els signes dels temps, saber escoltar els germans i en definitiva fer de l’escolta un art per a créixer com a persones i per suposat
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Aportar vida
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En començar aquest nou curs us voldria presentar el filòsof Sòcrates, el qual té un principi de coneixement de la veritat a través de la dialèctica que dona llum i vida. Aquest mètode l’anomenem la maièutica
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Amb Maria, naixem de nou
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,
estimat poble andorrà,

A les vigílies de la Festivitat del Naixement de la Benaurada Verge Maria, la nostra Església diocesana es vesteix de festa i es prepara per celebrar la Solemnitat de la Mare de Déu
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Sant Gil, custodi de la creació
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Aquest dilluns celebrarem a la nostra diòcesi, i especialment al Santuari de la Mare de Déu de Núria, la festa litúrgica de Sant Gil. Qui era aquest sant?

L’any 1271 consta que hi havia a la Vall de Núria
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda