Assemblea diocesana de Mans Unides a La Seu

mans_unides_21-1-12_002

Dissabte dia 21 de gener sota la Presidència de l’Arquebisbe d’Urgell i amb l’assistència del Consiliari Mn. Lluis Eduard Salines, Teresa Cabanas, Presidenta Diocesana i representants dels diversos grups comarcals, va tenir lloc l’Assemblea Diocesana de Mans Unides d’Urgell.
El Sr. Arquebisbe i el Consiliari han agraït la feina feta per tots els col.laboradors en el decurs de la darrera campanya i ha fet arribar als assistents la força necessària per a la nova Campanya.

La Presidenta Sra. Teresa Cabanas, ha presentat el resultats de la Campanya LII que malgrat les dificultats que avui dia vivim ha tingut una resposta molt positiva assolint els projectes escollits amb escreix, i recollint a la Diòcesi 184.065 euros (83.658 en els 8 arxiprestats a Catalunya i 100.407 a Andorra). S’ha presentat el projecte escollit per al 2012 i el lema que ens acompanyarà durant la nova campanya “La Salut dret de tots: actua!”. El projecte es troba situat a Kenya i vol aconseguir “Seguretat alimentaria per a desplaçats” que de ben segur ens portarà a reflexionar sobre aquest problema tan greu.

També a l’assemblea s’ha informat àmpliament i amb gran entusiasme sobre el viatge de treball amb Mans Undies de tot Espanya que la sòcia i col•laboradora de Balaguer Sra. Paquita Sánchez ha realitzat al Brasil, experiència formativa única. Anirà portant el s d’aquesta seva vivència a tots els que hi puguin estar interessats.

També s’ha informat de la darrera Assemblea d’Espanya i el treball en curs sobre nous estatuts. I el consilairi ha donat compte de les Jornades per als Consiliaris que van tenir lloc a l’octubre a Madrid.

mans_unides_21-1-12_012mans_unides_21-1-12_014