20 anys del moviment Vida Creixent a Urgell

p2020019

El dia 2 de febrer és la festa patronal del Moviment apostòlic “Vida Creixent”, format per persones en edat de jubilació que busquen ajudar-se en la fe, l’amistat i el compromís cristià transformador en la societat. Arreu on està implantat celebren festivament la seva trobada, amb l’Eucaristia de la festa de la Presentació del Senyor, ja que l’Evangeli presenta Simeó i Anna com a persones molt actives en l’amor a Jesús i la transmissió joiosa de la seva fe.

Enguany es compleixen els 20 anys de la seva existència al Bisbat d’Urgell, actualment presidida per M. Carme Ribes. A La Seu aquest aniversari es van celebrar de forma ben festiva, amb l’Eucaristia a la Catedral, presidida per l’Arquebisbe Joan Enric, i després una trobada de germanor a la Residència de la Sda. Família, acompanyats pel consiliari diocesà Mn. Manuel Pal, i per l’anterior President diocesà Sr. Carles Dalmau.
p2020015p2020020