Festa de la Gent Gran i de la Candelera a la Parròquia de Ponts

hm5d4368

El dia 2 de febrer hem celebrat la festa litúrgica de la Presentació del Senyor, la tradicional festa de la Candelera, i  ha tingut lloc una celebració d’Acció de Gràcies per la Gent Gran. A més de la benedicció de les candeles a les diferents misses de la parròquia que acompanyaran el dia 3 els feligresos a la benedicció dels aliments, tot celebrant la festa del bisbe i màrtir Sant Blai,

Un any més l’Associació de Jubilats del Casal de la Gent Gran de Ponts i comarca han organitzat un seguit d’actes. Al migdia el repic de campanes anunciava a l’església parroquial la missa d’acció de gràcies i de record pels difunts que ens han deixat en el darrer any. La missa ha estat concelebrada pels tres sacerdots residents a Ponts, Mn. Josep Sauter, Mn. Bonifaci Fortuny i Mn. Jaume Mayoral. A més ha participat en la celebració la Coral l’Amistat formada per cantors i cantores de la gent gran, una coral que es fa present amb els seus cants en moltes celebracions parroquials i tradicionals del poble. A la celebració, a més dels membres de la Junta de l’Associació, hi han assistit representats de l’Ajuntament, del Casal i de la Residència. A les pregàries s’ha tingut un record per tota la gent gran dels nostres pobles del bisbat, a més de les famílies que estan vivint moments de dificultats econòmiques, i també hi ha hagut una petició pels padrins i padrines i els més petits de les cases del poble.

Acabada l’eucaristia ha tingut lloc un dinar de germanor que ha servit per continuar celebrant aquesta tradicional festa de la nostra gent gran.

hm5d4361hm5d4372hm5d4377